Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.
Даний договір, опублікований (розміщений) на Інтернет-сторінці у відповідності із Цивільним Кодексом України,є офіційною пропозицією Виконавця укласти Договір про надання послуг, далі по тексту — «Договір», навизначених нижче умовах. Цей Договір укладається зокрема, але не виключно, шляхом приєднання юридичноїособи, її уповноваженого представника, фізичної особи-підприємця чи її уповноваженого представника (надалі –Замовник), що має намір отримувати послуги, до Договору в цілому шляхом надання Заяви про приєднання доцього Договору
ДОГОВІР
ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ ПРО НАДАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ
Цей Договір публічної оферти про надання готельних послуг встановлює умови та порядок надання оплатних послуг з розміщення фізичних осіб (надалі за текстом «ГІСТЬ», або «ГОСТІ») шляхом надання апартаментів для тимчасового проживання,а також інших послуг, пов’язаних з розміщенням, тимчасовим проживанням,харчуванням, наданням розважальних та додаткових послуг, адресованих невизначеному колу осіб у розумінні Цивільного кодексу України (далі за текстом: «ЗАМОВНИК» - вживається у значенні фізичної або юридичної особи, в тому числі суб’єкт туристичної діяльності, яка укладає відповідний договір на надання готельних послуг від імені та на користь ГОСТЯ та здійснює оплату за цим договором (надає гарантії щодо оплати за цим договором), «СПОЖИВАЧ» - вживається у значенні фізичної особи, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити готельні та/або інші запропоновані послуги для власних потреб), та є публічною офертою ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АПАРТЕЛЬ СХІДНИЦЯ»ідентифікаційний код юридичної особи: 45479759, місцезнаходження юридичної особи: Львівська область, Дрогобицький район, смт. Східниця, вулиця Котляревського, будинок 88, (далі за текстом – «ГОТЕЛЬ») текст якого разом з додатками розміщений на офіційному веб-сайті www.apartel.ua ((«ЗАМОВНИК»,«СПОЖИВАЧ»та «ГІСТЬ» разом іменовані «КОРИСТУВАЧ»; «ЗАМОВНИК» та/або «СПОЖИВАЧ» та/або«ГІСТЬ» та/або «ГОСТІ» з однієї сторони та «ГОТЕЛЬ» - з іншої, разом іменовані «СТОРОНИ», а окремо «СТОРОНА»), укласти Договір про надання готельних послуг (надалі за текстом – «ДОГОВІР») на нижчевикладених умовах:
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Відносини між СТОРОНАМИ базуються на основі договору публічної оферти, нормах цивільного
законодавства, Закону України «Про туризм», Закону України «Про електронну комерцію», законодавстві з питань захисту прав споживачів, з питань обробки та захисту персональних даних та інших нормативно-правових актах,прийнятих відповідно до них.
1.2. Договір публічної оферти є публічним договором, що регулюється ст. ст. 633, 641 Цивільного кодексу України.
1.3. Умови публічного договору є однаковими для всіх.
1.4. КОРИСТУВАЧ не може запропонувати свої умови ДОГОВОРУ.
1.5. ГОТЕЛЬ не має права надавати переваги одному ЗАМОВНИКУ та/або СПОЖИВАЧУ перед іншим щодо укладення публічного договору, якщо інше не встановлено законом.
1.6. Приєднання до умов ДОГОВОРУ КОРИСТУВАЧА здійснюється виконання КОРИСТУВАЧЕМ будь-якої з дій, що передбачені п. 1.9. ДОГОВОРУ, що є акцептуванням умов ДОГОВОРУ.
1.7. Акцепт публічної оферти підтверджує ознайомлення з умовами ДОГОВОРУ та Правилами проживання (Додаток 1) та означає повне,безумовне та беззастережне прийняття КОРИСТУВАЧЕМ усіх умов ДОГОВОРУ та Правил проживання в «АПАРТЕЛЬ СХІДНИЦЯ» (Додаток 1)та прирівнюється до укладення СТОРОНАМИ двостороннього письмового договору на умовах, що викладені в цій публічній оферті.
1.8. ЗАМОВНИК та/або СПОЖИВАЧ який акцептує публічну оферту, зобов’язаний повідомити про себе та третіх осіб, ГОСТЕЙ, які вказані як отримувачі послуг відповідно до бронювання, достовірну інформацію, необхідну для приєднання до договору публічної оферти про надання готельних послуг, в обсязі, необхідному для виконання умов ДОГОВОРУ та передбаченому чинним законодавством України.
1.9. Згідно зст. 642 Цивільного кодексу України КОРИСТУВАЧ акцептує публічну оферту шляхом виконання будь-якої з наступних дій:
- подачі заявки на бронювання апартаментів та/або замовлення інших послуг через мережу Інтернет, за допомогою поштового, телефонного або іншого зв’язку (в т.ч. засобів електронної пошти), із зазначення інформації, що дозволяє достовірно встановити особу КОРИСТУВАЧА;
- сплата грошових коштів в рахунок передплати та/або за надання готельних послуг, а також інших послуг, пов’язаних з розміщенням, тимчасовим проживанням, харчуванням та наданням додаткових послуг, який було виставлено ГОТЕЛЕМ та зарахування вказаних коштів на поточний рахунок ГОТЕЛЮ або внесення вказаних коштів у касу ГОТЕЛЮ;
- заповнення реєстраційної карти (анкети) гостя встановленої та затвердженої ГОТЕЛЕМ форми;
- безпосереднє користування готельними послугами, а також іншими послугами, пов’язаними з розміщенням, тимчасовим проживанням, харчуванням та додатковими послугами.
1.10. Термін акцепту цієї публічної оферти необмежений.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. За цим ДОГОВОРОМ ГОТЕЛЬ зобов’язується надати готельні послуги, виконати або організувати виконання інших визначених ДОГОВОРОМ, пов’язаних з тимчасовим розміщенням та проживанням у спеціально обладнаних апартаментах, а також послуги з харчування ГОСТЕЙ та інші додаткові послуги відповідно до бронювання та/або замовлення, за адресою: 82391,Львівська область, Дрогобицький район, смт. Східниця, вулиця Котляревського, будинок 88, а КОРИСТУВАЧ зобов’язаний прийняти надані послуги та сплатити їх вартість, відповідно до встановлених тарифів (Додаток 2), у строки та порядку визначені цим ДОГОВОРОМ.
2.2. Порядок бронювання, резервування, надання, перелік, розмір основних та додаткових послуг ГОТЕЛЕМ, порядок оформлення проживання та дострокового припинення надання послуг визначені Правилами проживання в «АПАРТЕЛЬ СХІДНИЦЯ» (Додаток 1), що є невід’ємною частиною цього ДОГОВОРУ.
3. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
3.1. ЗАМОВНИК має право:
3.1.1. вимагати укладення договору з ГОТЕЛЕМ на бронювання апартаментів та акту надання послуг шляхом підписання їх двома СТОРОНАМИ;
3.1.2. укладати ДОГОВІР про надання основних готельних послуг на користь ГОСТЯ за дорученням останнього;
3.1.3. самостійно та на власний розсуд встановлювати умови розрахунків з ГОСТЕМ.
3.2. КОРИСТУВАЧ має право:
3.2.1. отримати повну та достовірну інформацію щодо готельних послуг та вимагати інші пов’язані з ДОГОВОРОМ і відповідним готельним обслуговуванням відомості, а також іншу інформацію, передбачену законодавством про захист прав споживачів
3.2.2. достроково з власної ініціативи здійснювати розрахунки з ГОТЕЛЕМ;
3.2.3. вимагати інші пов’язані з ДОГОВОРОМ і відповідним готельним обслуговуванням відомості, а також іншу інформацію, передбачену законодавством про захист прав споживачів;
3.2.4. замовлення послуг разом або незалежно та окремо одна від одної;
3.2.5. відмовитись від оплати додаткових послуг, наданих ГОТЕЛЕМ без наданої ним згоди, а в разі їх сплати ГОТЕЛЬ зобов’язаний повернути сплачену суму;
3.2.6 . відмовитися від готельних послуг шляхом ануляції бронювання у строки та на умовах визначених в Правилах проживання в «АПАРТЕЛЬ СХІДНИЦЯ», що є невід’ємною частиною цього ДОГОВОРУ та в інший спосіб, передбачений цим ДОГОВОРОМ.
3.3. ГОТЕЛЬ має право:
3.3.1. вимагати прийняття заброньованих та/або зарезервованих та/або наданих та/або оплачених послуг, в порядку та на умовах цього ДОГОВОРУ;
3.3.2. отримувати плату за заброньовані та/або зарезервовані та/або надані основні та додаткові послуги;
3.3.3. в односторонньому порядку на власний розсуд змінити умови ДОГОВОРУ, в тому числі, але не обмежуючись, переліку та вартості основних та додаткових послуг. При цьому ГОТЕЛЬ не зобов’язаний повідомляти про такі зміни іншу СТОРОНУ, а момент повідомлення співпадає з моментом публікації оновленого договору публічної оферти його частин та/або додатків;
3.3.4. стягнути з КОРИСТУВАЧА штрафи у випадках, визначених ДОГОВОРОМ;
3.3.5. відмовити у поселенні або розірвати ДОГОВІР (здійснити виселення) у випадках неодноразового порушення умов ДОГОВОРУ та/або Правил проживання у «АПАРТЕЛЬ СХІДНИЦЯ»,що призводить чи може призвести до матеріальних збитків, а також створює незручності для інших ГОСТЕЙ.
3.4. КОРИСТУВАЧ зобов’язаний:
3.4.1. дотримуватися всіх умов цього ДОГОВОРУ;
3.4.2. ознайомитися з інформацією про правила проживання та послуги ГОТЕЛЮ;
3.4.3. прийняти заброньовані та/або зарезервовані та/або надані та/або оплачені послуги, в порядку та на умовах цього ДОГОВОРУ;
3.4.4. своєчасно оплатити заброньовані та/або зарезервовані та/або надані основні та додаткові послуги, в порядку та на умовах цього ДОГОВОРУ;
3.4.5. сплатити штраф за порушення умов цього ДОГОВОРУ та/або Правил проживання в «АПАРТЕЛЬ СХІДНИЦЯ» в розмірі та на умовах, визначених ДОГОВОРОМ;
3.5. ЗАМОВНИК та/або СПОЖИВАЧ зобов’язаний надсилати ГОТЕЛЮ письмові або усні замовлення на бронювання готельних послуг в порядку та на умовах цього ДОГОВОРУ.
3.6. ЗАМОВНИК та/або СПОЖИВАЧ зобов’язаний доводити до відома ГОСТЕЙ необхідну та отриману від ГОТЕЛЯ інформацію щодо готельних послуг та порядок їх надання.
3.7. ГОТЕЛЬ зобов’язаний:
3.7.1. надати іншій СТОРОНІ необхідну та достовірну інформацію про готельні послуги, їх види, особливості та ціни;
3.7.2. надавати на вимогу КОРИСТУВАЧА інші пов’язані з Договором і відповідним готельним обслуговуванням відомості, а також іншу інформацію, передбачену законодавством про захист прав споживачів;
3.7.3. приймати, опрацьовувати та підтверджувати отримані замовлення на бронювання готельних послуг в терміни та на умовах, встановлені цим ДОГОВОРОМ, за умови наявності можливості надання замовлених послуг;
3.7.4. надати КОРИСТУВАЧУ заброньовані та/або замовлені та/або оплачені послуги в строки та на умовах, які визначені ДОГОВОРОМ та його додатками;
3.7.5. під час надання послуг дотримуватись умов цього ДОГОВОРУ, нести відповідальність за якість надання послуг відповідно до чинного законодавства та вимог цього ДОГОВОРУ.
4. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
4.1. ГОТЕЛЬ застосовує добову оплату готельних послуг.
4.2. Послуги ГОТЕЛЮ, основні та додаткові, надаються на платній основі відповідно до умов ДОГОВОРУ і тарифів/цін, зазначених в Додатку 2 цього ДОГОВОРУ, а також інформаційних стендах, куточку споживача, меню та прайсах, на офіційному веб-сайті ГОТЕЛЮ.
4.3. Тарифи/ціни на кожну окрему послугу та їх перелік встановлюються та змінюються за одноособовим рішенням ГОТЕЛЮ, за винятком тих, щодо яких здійснюється державне регулювання цін та тарифів.
4.4. Ціна ДОГОВОРУ (вартість наданих послуг) визначається індивідуально шляхом додавання цін всіх обраних КОРИСТУВАЧЕМ послуг.
4.5. Ціни на готельні послуги зазначаються в національній валюті України – гривні.
4.6. Оплата заброньованих або зарезервованих або наданих послуг здійснюється в національній валюті України – гривні, на умовах та в строки, визначені цим ДОГОВОРОМ, шляхом перерахунку на розрахунковий рахунок ГОТЕЛЯ, або внесенням готівки в касу ГОТЕЛЯ, або із застосуванням платіжних карток, згідно з Положенням про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, Інструкції про без готівкові розрахунки в Україні в національній валюті, Закону України «Про платіжні послуги» та іншими законами України та прийнятими на їх основі нормативно-правовими актами.
4.7. При проведенні оплати вартості послуг шляхом перерахунку на розрахунковий рахунок ГОТЕЛЯ або за допомогою платіжної картки, з особи, що проводить оплату можливе стягнення комісії за відповідний перерахунок.
4.8. Право на отримання послуг ГОТЕЛЯ надається після здійснення повної вартості відповідних послуг. Готель має право надавати готельні послуги, в тому числі додаткові, без здійснення передплати.
4.9. В разі надання ГОТЕЛЕМ послуг з наступною оплатою та/або з безпосереднім розрахунком КОРИСТУВАЧ зобов’язаний оплатити вартість наданих послуг відповідно до виставленого рахунку.
4.10. Попередня оплата за ненадані послуги повертається в розмірі 100% за умови дотримання ЗАМОВНИКОМ та/або СПОЖИВАЧЕМ порядку бронювання та анулювання бронювання, зазначеного в Правилах проживання в «АПАРТЕЛЬ СХІДНИЦЯ», а також на розсуд ГОТЕЛЯ.
4.11. Відповідно до ст. 268 Податкового кодексу України додатково стягується туристичний збір. Базою справляння збору є загальна кількість діб тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі). Ставка збору встановлюється за рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради за кожну добу тимчасового розміщення особи у місцях проживання для однієї особи за одну добу тимчасового розміщення.
4.12 Платниками туристичного збору не можуть бути особи, які: постійно проживають, у тому числі на умовах договорів найму, у селі, селищі або місті, радами яких встановлено такий збір; особи, які прибули у відрядження; особи з інвалідністю, діти з інвалідністю та особи, що супроводжують осіб з інвалідністю I групи або дітей з інвалідністю (не більше одного супроводжуючого); ветерани війни; учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС; особи, діти віком до 18 років; дитячі лікувально-профілактичні, фізкультурно-оздоровчі та санаторно-курортні заклади;взяті на облік як внутрішньо переміщені особи відповідно до Закону України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб", які тимчасово розміщуються у місцях проживання (ночівлі), а інформація про адресу таких місць зазначена в довідці про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи як адреса фактичного місця їх проживання/ве будь-яким іншим способом. Це також стосується інформації, яка дозволяє ідентифікувати КОРИСТУВАЧА, у тому числі ім’я, прізвище, номера телефону, поштова та електронна адреса,інформації, що стосується оплати (номер, ім’я власника та дата завершення дії платіжної картки).
5. ВАРТІСТЬ ТА БРОНЮВАННЯ ПОСЛУГ
5.1. Вартість послуг визначається ГОТЕЛЕМ на сайті та/або у пропозиціях в соціальних мережах та/або на стійці рецепції та сплачується КОРИСТУВАЧЕМ у національній валюті на підставі рахунка, виставленого Готелем за результатами опрацювання бронювання.
5.2. Надання послуг здійснюється на умовах передоплати за першу добу проживання.
5.3. До вартості послуг з тимчасового проживання включено послуги відповідно до обраного замовлення при бронюванні. Додаткові послуги оплачуються КОРИСТУВАЧЕМ окремо.
5.4. Замовлення (бронювання) послуг ГОТЕЛЮ здійснюється шляхом направлення КОРИСТУВАЧЕМ замовлення на бронювання послуг ГОТЕЛЮ через веб-сайт, на стійці рецепції, у телефонному режимі, та/або через месенджер (Telegram; Viber) із зазначенням періоду проживання, дати і часу заїзду та виїзду, кількості місць і номерів, категорії номерів, прізвища та ініціалів КОРИСТУВАЧА та ін. КОРИСТУВАЧІВ, кількості дітей, та їх віку, додаткових ліжок тощо.
5.5. Після отримання замовлення на бронювання послуг, ГОТЕЛЬ надсилає КОРИСТУВАЧУ у месенджері або електронною поштою або видає на стійці рецепції рахунок для оплати із зазначенням вартості заброньованих послуг та/або формує за допомогою програмного забезпечення сайту ГОТЕЛЮ вартість послуг ГОТЕЛЮ, що підлягає оплаті КОРИСТУВАЧЕМ.
5.6. КОРИСТУВАЧ, протягом 12 (дванадцяти) годин з моменту надання ГОТЕЛЕМ рахунку у месенджері та/або електронною поштою та/або формування вартості послуг на сайті https://skhidnytsya.apartel.ua/, повинен сплатити суму грошових коштів за першу добу проживання шляхом безготівкового перерахунку або готівкою, або із застосуванням платіжних карток шляхом використання платіжної системи
5.7. КОРИСТУВАЧ має право здійснити оплату заброньованих послуг через сайт ГОТЕЛЮ. В такому випадку, оплата здійснюється виключно за першу добу перебування, а решта сплачується КОРИСТУВАЧЕМ на стійці рецепції в день реєстрації.
5.8. Після зарахування грошових коштів на поточний рахунок ГОТЕЛЮ, останній надає КОРИСТУВАЧЕВІ підтвердження про бронювання.
5.9. Рання реєстрація КОРИСТУВАЧІВ можлива лише в тому випадку, якщо це передбачено замовленням та підлягає додатковій оплаті в порядку, передбаченому цим договором.
5.10. Рання реєстрація та пізній виїзд (виселення) є додатковою послугою, яка оплачується з урахуванням обраної категорії номерів відповідно до цін/тарифів, вказаних на на сайті та/або у пропозиціях в соціальних мережах та/або на стійці рецепції в день реєстрації КОРИСТУВАЧА.
5.11. Вартість ранньої реєстрації заселення/пізньої реєстрації виїзду:
5.11.1. Вартість ранньої реєстрації заселення (до 15:00) становить:• 50% вартості номеру за 1 (один) розрахунковий день, у разі заселення з 8:00 до15:00 години в день реєстрації.• 100% вартості номеру за 1 (один) розрахунковий день, у разі заселення раніше ніж 8:00 в день реєстрації.Сніданок не входить у вартість раннього заїзду.
5.11.2. Вартість пізньої реєстрації виїзду становить:• 50% вартості заброньованого номеру/номерів за 1 (один) розрахунковий день, у разі виселення протягом з 12:00 до 18:00 дня виселення.• 100% вартості заброньованого номеру/номерів за 1 (один) розрахунковий день, у разі виселення пізніше 18:00 у день виїзду.
5.12. У разі виселення КОРИСТУВАЧА раніше запланованого дня виїзду, ГОТЕЛЬ не повертає передплату за бронювання, зазначену в замовленні.
5.13. Якщо КОРИСТУВАЧ перебував у ГОТЕЛІ протягом менш ніж 1 (одного) розрахункового дня, він оплачує вартість свого номеру/номерів за 1 (один) розрахунковий день.
5.14. Користувач може один раз змінити дату реєстрації, але не пізніше, ніж за 3 (три) календарні дні до дня реєстрації у разі наявності в ГОТЕЛІ на дату перенесення дня реєстрації вільного номеру/номерів обраної КОРИСТУВАЧЕМ категорії. При цьому зміна дати дня реєстрації на нову дату може бути здійснена виключно по діючому тарифу на нову дату дня реєстрації.
5.15. У разі анулювання бронювання, або перенесення дати надання послуг, менш ніж за 7 (сім) календарних днів до реєстрації заїзду та у разі неприбуття КОРИСТУВАЧА, ГОТЕЛЬ не повертає суму здійсненої передоплати за бронювання послуг та вважається штрафом, стягнутим на користь ГОТЕЛЮ.
5.16. Усі акційні тарифи ГОТЕЛЮ, сплачені КОРИСТУВАЧЕМ, не підлягають поверненню КОРИСТУВАЧУ незалежно від того чи скористався КОРИСТУВАЧ такими послугами чи ні. У випадку виникнення будь-яких форс-мажорних обставин, в т.ч., але не виключно у випадку ескалації будь-яких воєнних дій на території Львівської області чи сусідніх областей, що можуть вплинути на можливість надання послуг ГОТЕЛЕМ, в момент проживання/знаходження КОРИСТУВАЧА на території ГОТЕЛЮ або до дня реєстрації КОРИСТУВАЧА або в будь-який час після дня реєстрації КОРИСТУВАЧА - вартість за надання послуг ГОТЕЛЕМ, що була сплачена КОРИСТУВАЧЕМ, не підлягає поверненню ГОТЕЛЕМ.
5.17. При замовленні послуг КОРИСТУВАЧЕМ за звичайними та/або акційними тарифами, втому числі при настанні будь-яких форс-мажорних обставин, можлива зміна дати дня реєстрації за домовленістю Користувача та Готелю на умовах п. 5.14 цього договору. При цьому зміна дати дня реєстрації на нову дату може бути здійснена виключно по діючому тарифу на нову дату дня реєстрації.
5.18. Зміна дати реєстрації та анулювання заброньованих послуг здійснюється КОРИСТУВАЧЕМ шляхом надсилання письмового повідомлення на електронну адресу ГОТЕЛЮ: reservation@apartel-skh.com, або через месенджер (+380 67 450 01 06 Telegram; Viber).
5.19. Якщо КОРИСТУВАЧ порушує процедуру та умови оплати, встановлені цим договором, ГОТЕЛЬ має право на відшкодування заборгованості по оплаті і може припинити надання послуг до моменту сплати боргу.
5.20. Ціни та умови оплати, зазначені в цьому договорі є договірними та
конфіденційними.
5.21. ГОТЕЛЬ має право відмовити у прийнятті замовлення (бронювання) послуг у таких випадках:
5.21.1. Відсутність вільних номерів, та/або інших послуг ГОТЕЛЮ.
5.21.2. Наявність заборгованості КОРИСТУВАЧА перед ГОТЕЛЕМ за раніше надані послуги.
5.22. У разі оплати послуг КОРИСТУВАЧЕМ безпосередньо за місцем надання послуг у день реєстрації, така умова повинна бути обов'язково зазначена в узгодженому замовленні Користувача.
6. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
6.1. Послуги ГОТЕЛЮ, в тому числі додаткові, надаються КОРИСТУВАЧЕВІ на платній основі відповідно до умов договору і тарифів/цін, вказаних на сайті ГОТЕЛЮ та/або на стійці рецепції, меню, цінниках, прайсах, іншій інформаційній документації ГОТЕЛЮ, з урахуванням обраної категорії номерів. Тарифи/ціни на послуги ГОТЕЛЮ та їх перелік визначаються і змінюються виключно за одноособовим рішенням ГОТЕЛЮ.
6.2. Право на отримання/використання Послуг ГОТЕЛЮ, як правило, надається після здійснення плати за відповідні послуги, згідно з тарифами/цінами. ГОТЕЛЬ вправі надавати КОРИСТУВАЧЕВІ послуги без здійснення передоплати.
6.3. У випадку надання ГОТЕЛЕМ послуг без здійснення попередньої оплати КОРИСТУВАЧ зобов’язаний здійснити оплату таких послуг у день виїзду згідно виставленого рахунку відповідно до цін, вказаних в інформаційній документації ГОТЕЛЮ та/або на сайті ГОТЕЛЮ. В такому випадку КОРИСТУВАЧ оплачує надані послуги (виконує умови Договору) за місцем знаходження ГОТЕЛЮ.
6.4. ГОТЕЛЬ вправі застосовувати систему знижок на послуги з тимчасового розміщення.
6.5. Оплата за послуги ГОТЕЛЮ може здійснюватися шляхом безготівкового розрахунку, в тому числі платіжними картами Visa, Maestro, MasterCard, через платіжний термінал, систему онлайн-оплати в модулі бронювання на сайті, і за готівку шляхом внесення грошових коштів в касу готелю.
6.6. Попереднє анулювання бронювання проводиться виключно в письмовому форматі:
- при анулюванні бронювання в терміни 4 (чотири) і більше днів до дати заїзду Гостей (своєчасне анулювання), оплачені кошти повертаються КОРИСТУВАЧЕВІ протягом 7 (семи) банківських днів за реквізитами рахунку, з якого КОРИСТУВАЧЕМ була здійснена оплата за бронювання;
- при анулюванні бронювання в терміни 3 (три) і менше днів до дати заїзду Гостей (несвоєчасне анулювання) оплачені кошти не повертаються та можуть бути стягнені ГОТЕЛЕМ як штраф за несвоєчасне скасування;
- при несвоєчасному анулюванні бронювання ГОТЕЛЬ залишає за собою право на повернення або неповернення оплачених Гостей коштів –в залежності від причин анулювання бронювання.
7. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ ТА ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ
7.1. Політика конфіденційності – правила, якими регламентується збір, обробка, використання і захист персональних даних, що можуть бути запитані та/або отримані при використанні веб-сайту ГОТЕЛЯ, під час бронювання, резервування апартаментів, поселенні та отриманні основних та додаткових послуг, тощо, тобто ведення господарської діяльності ГОТЕЛЕМ.
7.1.1. Персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну або юридичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
7.1.2. ГОТЕЛЬ з відповідальністю ставиться до конфіденційної (персональної) інформації будь-яких осіб, які використовують інформацію, розміщену на веб-сайті ГОТЕЛЮ, а також користуються або мають намір скористатися послугами ГОТЕЛЮ, тому ГОТЕЛЬ прагне захищати конфіденційність персональних даних, тим самим створюючи і забезпечуючи максимально комфортні умови для спільної співпраці.
7.2. КОРИСТУВАЧ може відмовитись надати свої персональні дані ГОТЕЛЮ.
7.3. Особисті дані можуть бути автоматично зібрані та оброблені при використанні веб-сайту (наприклад через cookie-файли). Така інформація, може включати: інформацію, за допомогою якої можна ідентифікувати КОРИСТУВАЧА (особисті дані), зокрема, прізвище, ім’я та по батькові, дата народження, стать, громадянство, номер мобільного телефону, поштова адреса та адреса електронної пошти; дані документів, що засвідчують особу (наприклад, номер та серія паспорта, строк його дії); дані платіжних карток (номер платіжної картки, термін її дії, CVC/CVV-код та ім’я власника платіжної картки). ГОТЕЛЬ може зберігати дані платіжних карток для подальшого використання, проте, ГОТЕЛЬ не зберігає CVC/CVV код платіжної картки; автоматично зібрані дані; системні файли (IP-адреса, тип оглядача, посилання / вихід сторінки та URL-адреси, кількість кліків та взаємодії з веб-сайтом, ім’я домену, цільові сторінки / вміст, переглянуті сторінки / вміст, ідентифікатор пристрою та місцезнаходження); інформація з профілю (налаштування, інформація з історії пошуку, інформація з історії бронювання та іншої інформації) та інші автоматично зібрані дані; іншу інформацію, яку КОРИСТУВАЧ надає добровільно особисто, його представниками, третіми особами, отриману із загальнодоступних джерел.
7.4. Акцепт публічної оферти підтверджує безумовне, повне та без будь-яких змін прийняття КОРИСТУВАЧЕМ політики конфіденційності ГОТЕЛЮ; ознайомлення з наміром ГОТЕЛЯ збирати персональні дані КОРИСТУВАЧА та їх обробка з метою провадження ГОТЕЛЕМ господарської діяльності відповідно до чинного законодавства України, виконання умов ДОГОВОРУ, реалізації та захисту прав СТОРІН за ДОГОВОРОМ; надання згоди на збір та обробку усіх наданих КОРИСТУВАЧЕМ персональних даних з метою, вказаною у ДОГОВОРІ, використання в комерційних цілях, в тому числі отримання інформації про замовлення та обробки інформації про нього, надсилання телекомунікаційними засобами зв’язку (електронною поштою, мобільним зв’язком, поштою) рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про акції або будь-якої іншої інформації про діяльність ГОТЕЛЯ; надання згоди на обробку та транскордонну передачу персональних даних КОРИСТУВАЧІВ, якщо цього вимагають умови надання послуг; надання згоди на передачу персональних даних третім особам (у тому числі Постачальникам Послуг/Перевізникам) з метою виконання послуг; надання згоди на збір та зберігання персональних даних КОРИСТУВАЧА без обмеження терміну дії, до тих пір поки КОРИСТУВАЧ не звернетеся з вимогою або побажанням щодо припинення обробки своїх персональних даних та / або їх знищення, або до моменту припинення відносин за ініціативи ГОТЕЛЯ, інших підстав відповідно до вимог законодавства; надання згоди на аудіо-запис та/або запис телефонних розмов КОРИСТУВАЧА з ГОТЕЛЕМ, фото- та/або відео-зйомку в приміщеннях та на території ГОТЕЛЯ, запис на електронний носій та використання ГОТЕЛЕМ таких записів та/або зйомок, у тому числі як доказів. Для цілей політики конфіденційності термін «ГОТЕЛЬ» включає в себе також його афілійованих осіб чи компаній групи, а також представників, керівників, агентів, співробітників чи партнерів, які можуть отримати доступ до персональних даних КОРИСТУВАЧА.
7.5. У випадку небажання отримувати інформацію про діяльність ГОТЕЛЮ, КОРИСТУВАЧ має право звернутися до ГОТЕЛЯ, написавши заяву про відмову від отримання рекламних матеріалів та надіславши її на поштову або електронну адресу ГОТЕЛЯ.
8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
8.1 У випадку невиконання або неналежного виконання СТОРОНАМИ своїх зобов’язань згідно з умовами ДОГОВОРУ, СТОРОНИ несуть відповідальність передбачену цим ДОГОВОРОМ та чинним законодавством України.
8.2. ГОТЕЛЬ не несе відповідальність за заподіяну ЗАМОВНИКУ та/або СПОЖИВАЧУ та/або ГОСТЮ шкоду внаслідок неналежного використання отриманих ним послуг.
8.3. ГОТЕЛЬ не несе відповідальності за отримання ЗАМОВНИКОМ та/або СПОЖИВАЧЕМ та/або ГОСТЕМ недостовірної та/або застарілої інформації, в тому числі щодо умов надання, переліку та вартості послуг, через будь-які збої у роботі веб-сайту ГОТЕЛЯ чи комунікаційних мереж, а також за проблеми, пов’язані з неправильним функціонуванням чи використанням неоптимізованих версій веб-переглядачів.
8.4. Згідно з ст. 218 Господарського кодексу України та ст. 617 Цивільного кодексу України СТОРОНИ звільняються від відповідальності за порушення зобов’язання за цим ДОГОВОРОМ, якщо вони доведуть, що це порушення сталося внаслідок випадку або непереборної сили (форс-мажорних обставин в розумінні ст. 14 Закону України «Про торгово-промислові палати України») тобто надзвичайних і невідворотних обставин, що підлягає доведенню СТОРОНОЮ, яка посилається на такі обставини.
9. ОФОРМЛЕННЯ ТА ЗБЕРІГАННЯ ЗАБУТИХ ГОСТЯМИ РЕЧЕЙ
9.1 Якщо Гість ще не залишив територію ГОТЕЛЮ, забуті речі доставляються на рецепцію без складання акту; адміністратор служби прийому та розміщення повертає Гостю забуті речі.
9.2. Якщо Гість залишив ГОТЕЛЬ:
9.2.1. Складається Акт про виявлення забутих речей з коротким їх описом, який реєструється у Журналі реєстрації забутих та залишених речей.
9.2.2. Знахідка підписується та передається у камеру зберігання забутих речей під підпис відповідальної особи.
9.2.3. Адміністратор намагається встановити власника забутої речі та зв’язатись з ним усіма можливими способами.
9.2.4. Якщо зв’язатися з Гостем вдалося – адміністратор уточняє у Гостя яким чином він хоче отримати свої речі назад (особисто забрати під час наступного відвідування Готелю, отримати поштою або через довірену особу). При поверненні забутих речей особисто або по довіреності складається Акт повернення забутих речей встановленої форми (за потреби – додається копія довіреності). При поверненні речей поштою – робиться відповідна помітка у Журналі та додається копія квитанції про пересилку.
9.2.5. Якщо зв’язатися з Гостем не вдалося – забуті речі зберігаються у камері зберігання забутих речей протягом 6 (шести) місяців, а цінні речі та гроші – протягом 1 (одного) року.
9.2.6. Після закінчення термінів, вказаних у пункті 9.2.5 цього Договору, (за умови, що було вжито всіх можливих заходів для повернення їх власнику) знайдені та неповернуті речі підлягають списанню та утилізації (про що складається Акт на знищення забутих речей встановленої форми) або в окремих випадках – передаються у власність особи, що їх знайшла, а знайдені та неповернуті цінні речі та гроші стають власністю ГОТЕЛЮ.
9.3. Продукти харчування та напої з пошкодженою упаковкоюзберіганню не підлягають, з непошкодженою – зберігаються протягом зазначеногона упаковці терміну зберігання, але не більше одного тижня.
10. ІНШІ УМОВИ
10.1 Кожна СТОРОНА гарантує іншій СТОРОНІ, що цей ДОГОВІР відповідає її дійсним намірам і не носить характеру фіктивного та удаваного правочину, на вигідних для неї умовах, договір укладається без застосування обману чи приховування фактів, які мають істотне значення; розуміє значення, умови ДОГОВОРУ, його природу і правові наслідки, бажає настання саме тих правових наслідків, що створюються даним ДОГОВОРОМ, а також що володіє необхідною дієздатністю, правами і повноваженнями, необхідними і достатніми для укладання і виконання цього Договору.
10.2. ДОГОВІР може бути змінений або розірваний на вимогу СТОРОНИ, яка приєдналася, якщо вона позбавляється прав, які звичайно мала, а також якщо ДОГОВІР виключає чи обмежує відповідальність другої СТОРОНИ за порушення зобов’язання або містить інші умови, явно обтяжливі для СТОРОНИ, яка приєдналася. СТОРОНА, яка приєдналася, має довести, що вона, виходячи зі своїх інтересів, не прийняла б цих умов за наявності у неї можливості брати участь у визначенні умов ДОГОВОРУ.
10.3. ГОТЕЛЬ підтверджує, що є платником податку на прибуток на загальних підставах.
10.4. КОРИСТУВАЧ несе відповідальність за достовірність вказаної інформації при бронюванні та/або заселенні.
10.5. ДОГОВІР є безстроковим та діє до моменту остаточного його виконання СТОРОНАМИ або до його припинення будь-якою зі СТОРІН у порядку, встановленому цим ДОГОВОРОМ або чинним законодавством.
10.6. СТОРОНИ підтверджують, що втрата чинності та/або визнання недійсності будь-якого пункту (умови) ДОГОВОРУ, в тому числі у зв’язку з невідповідності законодавству, не тягне за собою втрату чинності та/або визнання недійсності інших положень ДОГОВОРУ або ДОГОВОРУ в цілому.
10.7. На відносини СТОРІН, що неврегульовані ДОГОВОРОМ, поширюються норми чинного законодавства України.
10.8. Права та обов’язки, відповідальність СТОРІН та інші умови договору між туроператором (турагентом) та ГОТЕЛЕМ, визначаються загальними положеннями про агентський договір, якщо інше не передбачено договором між ними та законом.
10.9. Усі спори, які можуть виникнути з даного ДОГОВОРУ, вирішуються шляхом переговорів між СТОРОНАМИ, а у разі неможливості вирішення спорів шляхом переговорів - у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.
10. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
Товариство з обмеженою відповідальністю «АПАРТЕЛЬ СХІДНИЦЯ»
Адреса: 82391,Львівська область, Дрогобицький район, вулиця Котляревського, будинок 88.
тел. 0800 300 983
skhidnytsya@apartel.ua
Код ЄДРПОУ 45479759
ІПН 454797513083IBAN
UA57 3003 3500 0000 0260 0821 8516 8 (UAH 21.03.2024)
в АТ «Райффайзен Банк»
МФО 300335
Платник податку на прибуток та податку на додану вартість