Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.
«Затверджено»
Наказом № 02
ДОГОВІР
ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ
РЕСТОРАННОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Цей Договір публічної оферти про надання послуг ресторанного обслуговування встановлює умови та порядок надання оплатних послуг для фізичних осіб (надалі за текстом «ГІСТЬ», або «ГОСТІ») шляхом надання посадочних місць для харчування шляхом ресторанного обслуговування, а також інших послуг, пов’язаних із використанням приміщень закладів громадського
харчування для ресторанного обслуговування, в тому числі в поєднанні із наданням розважальних та інших додаткових послуг, адресованих невизначеному колу осіб у розумінні ст.ст. 633, 638, 641 Цивільного кодексу України (далі за текстом: «ЗАМОВНИК» - вживається у значенні фізичної або юридичної особи, в тому числі суб’єкт туристичної діяльності, яка укладає відповідний договір на надання послуг ресторанного обслуговування від імені та на користь ГОСТЯ та здійснює оплату за цим договором (надає гарантії щодо
оплати за цим договором), «СПОЖИВАЧ» - вживається у значенні фізичної особи, яка придбає, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити послуги ресторанного обслуговування або інші запропоновані послуги для власних потреб), та є публічною офертою ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АПАРТЕЛЬ МЕНЕДЖМЕНТ» ідентифікаційний код юридичної особи: 45466446, місцезнаходження юридичної особи: Львівська область, Дрогобицький район, смт. Східниця, вулиця Котляревського, будинок 88, (далі за текстом – «РЕСТОРАН») текст якого разом з додатками розміщений на
офіційному веб-сайті www.apartel.ua ((«ЗАМОВНИК»,«СПОЖИВАЧ» та «ГІСТЬ» разом іменовані «КОРИСТУВАЧ»; «ЗАМОВНИК» та/або «СПОЖИВАЧ» та/або «ГІСТЬ» та/або «ГОСТІ» з однієї сторони та «РЕСТОРАН» - з іншої, разом іменовані «СТОРОНИ», а окремо «СТОРОНА»), уклали Договір
про надання послуг ресторанного обслуговування (надалі за текстом – «ДОГОВІР») на нижчевикладених умовах:
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Відносини між СТОРОНАМИ базуються на основі договору публічної оферти, нормах цивільного законодавства, Закону України «Про туризм», Закону України «Про електронну комерцію», законодавстві з питань захисту прав споживачів, з питань обробки та захисту персональних даних та інших нормативно-правових актах, прийнятих відповідно до них.
1.2. Договір публічної оферти є публічним договором, що регулюється ст. ст. 633, 638, 641 Цивільного кодексу України.
1.3. Умови публічного договору є однаковими для всіх.1.4. КОРИСТУВАЧ не може запропонувати свої умови ДОГОВОРУ.
1.5. РЕСТОРАН не має права надавати переваги одному ЗАМОВНИКУ та/або СПОЖИВАЧУ перед іншим щодо укладення публічного договору, якщо інше не встановлено законом.
1.6. Приєднання до умов ДОГОВОРУ КОРИСТУВАЧА здійснюється виконанням КОРИСТУВАЧЕМ будь-якої з дій, що передбачені п. 1.9. ДОГОВОРУ, що є акцептуванням умов ДОГОВОРУ.
1.7. Акцепт публічної оферти підтверджує ознайомлення з умовами ДОГОВОРУ та Правилами надання послуг ресторанного обслуговування (Додаток 1) та означає повне, безумовне та беззастережне прийняття
КОРИСТУВАЧЕМ усіх умов ДОГОВОРУ та Правил користування закладами громадського харчування, розміщеними в «АПАРТЕЛЬ СХІДНИЦЯ» (надалі – ГОТЕЛЬ) (Додаток 1) та прирівнюється до укладення СТОРОНАМИ двостороннього письмового договору на умовах, що викладені в цій публічній
оферті.
1.8. ЗАМОВНИК та/або СПОЖИВАЧ який акцептує публічну оферту, зобов’язаний повідомити про себе та третіх осіб, ГОСТЕЙ, які вказані як отримувачі послуг відповідно до бронювання, достовірну інформацію, необхідну для приєднання до договору публічної оферти про надання послуг ресторанного обслуговування та безпосередньо повʼязаного із договором публічної оферти про надання готельних послуг, в обсязі, необхідному для виконання умов ДОГОВОРУ та передбаченому чинним законодавством України.
1.9. Згідно з ст. 642 Цивільного кодексу України КОРИСТУВАЧ акцептує публічну оферту шляхом виконання будь-якої з наступних дій: подачі заявки на бронювання посадкового місця (посадкових місць) у будьякому закладі громадського харчування та/або замовлення інших послуг через мережу Інтернет, за допомогою поштового, телефонного або іншого зв’язку (в т.ч. засобів електронної пошти), із зазначення інформації, що дозволяє достовірно встановити особу КОРИСТУВАЧА; сплата грошових коштів в рахунок передплати та/або за надання готельних послуг, що включають в себе також інші послуги, пов’язані у тому числі з
харчуванням та наданням додаткових послуг, який було виставлено ГОТЕЛЕМ та зарахування вказаних коштів на поточний рахунок ГОТЕЛЮ або внесення вказаних коштів у касу ГОТЕЛЮ; безпосереднє користування послугами ресторанного обслуговування, а також іншими послугами, пов’язаними з харчуванням та додатковими послугами.
1.10. Термін акцепту цієї публічної оферти необмежений.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. За цим ДОГОВОРОМ РЕСТОРАН зобов’язується надати послуги, виконати або організувати виконання інших визначених ДОГОВОРОМ, пов’язаних з наданням послуг з харчування ГОСТЕЙ та інші додаткові послуги ресторанного обсоуговування відповідно до бронювання та/або замовлення, за адресою: 82391, Львівська область, Дрогобицький район, смт. Східниця, вулиця Котляревського, будинок 88, а КОРИСТУВАЧ зобов’язаний прийняти наданіпослуги та сплатити їх вартість, відповідно до встановлених тарифів (Додаток 2), у строки та порядку визначені цим ДОГОВОРОМ.
2.2. Порядок бронювання, резервування, надання, перелік, розмір основних та додаткових послуг РЕСТОРАНОМ, порядок оформлення та дострокового припинення надання послуг визначені Правилами надання послуг ресторанного обслуговування (Додаток 1), що є невід’ємною частиною цього ДОГОВОРУ.
3. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
3.1. ЗАМОВНИК має право:
3.1.1. вимагати укладення договору на бронювання посадкових місць в будьякому закладі громадського харчування ГОТЕЛЮ в період проживання в ГОТЕЛІ та акту надання послуг шляхом підписання їх двома СТОРОНАМИ;
3.1.2. укладати ДОГОВІР про надання послуг ресторанного обслуговуванн на користь ГОСТЯ за дорученням останнього;
3.1.3. самостійно та на власний розсуд встановлювати умови розрахунків з
ГОСТЕМ.
3.2. КОРИСТУВАЧ має право:
3.2.1. отримати повну та достовірну інформацію щодо послуг ресторанного обслуговування та вимагати інші пов’язані з ДОГОВОРОМ, а також іншу інформацію, передбачену законодавством про захист прав споживачів
3.2.2. достроково з власної ініціативи здійснювати розрахунки з
РЕСТОРАНОМ;
3.2.3. вимагати інші пов’язані з ДОГОВОРОМ і відповідним ресторанним обслуговуванням відомості, а також іншу інформацію, передбачену законодавством про захист прав споживачів;
3.2.4. замовлення послуг разом або незалежно та окремо одна від одної;
3.2.5. відмовитись від оплати додаткових послуг, наданих РЕСТОРАНОМ без наданої ним згоди, а в разі їх сплати РЕСТОРАН зобов’язаний повернути сплачену суму;
3.2.6. відмовитися від послуг харчування (ресторанного обслуговування) шляхом ануляції бронювання у строки та на умовах визначених в Правилах проживання в «АПАРТЕЛЬ СХІДНИЦЯ» (Додаток 3) або в інший спосіб, передбачений цим ДОГОВОРОМ.
3.3. РЕСТОРАН має право:
3.3.1. вимагати прийняття заброньованих та/або зарезервованих посадкових місць та/або наданих та/або оплачених послуг, в порядку та на умовах цього ДОГОВОРУ;
3.3.2. отримувати плату за заброньовані та/або зарезервовані посадкові місця та/або надані основні та додаткові послуги;
3.3.3. в односторонньому порядку на власний розсуд змінити умови ДОГОВОРУ, в тому числі, але не обмежуючись, переліку та вартості основних та додаткових послуг. При цьому РЕСТОРАН не зобов’язаний повідомляти про такі зміни іншу СТОРОНУ, а момент повідомлення співпадає з моментом публікації
оновленого договору публічної оферти його частин та/або додатків;
3.3.4. стягнути з КОРИСТУВАЧА штрафи у випадках, визначених ДОГОВОРОМ;
3.3.5.відмовити у бронюванні посадкових місць або розірвати
ДОГОВІР випадках неодноразового порушення умов ДОГОВОРУ та/або Правил надання послуг ресторанного обслуговування (Додаток 1) та/або Правил проживання у «АПАРТЕЛЬ СХІДНИЦЯ» (Додаток № 3), що призводить чи може призвести до матеріальних збитків, а також створює незручності для інших
ГОСТЕЙ.
3.4. КОРИСТУВАЧ зобов’язаний:
3.4.1. дотримуватися всіх умов цього ДОГОВОРУ;
3.4.2. ознайомитися з інформацією про надання послуг ресторанного обслуговування, Правилами проживання та послуги ГОТЕЛЮ;
3.4.3.
прийняти заброньовані та/або зарезервовані посадкові місця та/або надані та/або оплачені послуги, в порядку та на умовах цього ДОГОВОРУ;
3.4.4. своєчасно оплатити заброньовані та/або зарезервовані посадкові місця та/або надані основні та додаткові послуги, в порядку та на умовах цього ДОГОВОРУ;
3.4.5.
сплатити штраф за порушення умов цього ДОГОВОРУ та/або Правил надання послуг ресторанного обслуговування та/або Правил проживання в «АПАРТЕЛЬ СХІДНИЦЯ» в розмірі та на умовах, визначених ДОГОВОРОМ;
3.5. ЗАМОВНИК та/або СПОЖИВАЧ зобов’язаний надсилати РЕСТОРАНУ письмові або усні замовлення на бронювання послуг ресторанного обслуговування в порядку та на умовах цього ДОГОВОРУ.
3.6. ЗАМОВНИК та/або СПОЖИВАЧ зобов’язаний доводити до відома ГОСТЕЙ необхідну та отриману від ГОТЕЛЯ інформацію щодо послуг ресторанного обслуговування та порядок їх надання.
3.7. РЕСТОРАН зобов’язаний:
3.7.1. надати іншій СТОРОНІ необхідну та достовірну інформацію про послуги харчування (ресторанного обслуговування), їх види, особливості та ціни;
3.7.2. надавати на вимогу КОРИСТУВАЧА інші пов’язані з Договором і відповідним ресторанним обслуговуванням відомості, а також іншу інформацію, передбачену законодавством про захист прав споживачів;
3.7.3. приймати, опрацьовувати та підтверджувати отримані замовлення на бронювання посадкових місць в терміни та на умовах, встановлені цим ДОГОВОРОМ, за умови наявності можливості надання замовлених послуг;
3.7.4. надати КОРУСТУВАЧУ заброньовані та/або замовлені посадкові місця та/або оплачені послуги в строки та на умовах, які визначені ДОГОВОРОМ та його додатками;
3.7.5.
під час надання послуг дотримуватись умов цього ДОГОВОРУ, нести відповідальність за якість надання послуг відповідно до чинного законодавства та вимог цього ДОГОВОРУ.
4. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
4.1. РЕСТОРАН застосовує оплату замовлених (заброньованих) та фактично наданих послуг ресторанного обслуговування.
4.2. Послуги РЕСТОРАНУ, основні та додаткові, надаються на платній основі відповідно до умов ДОГОВОРУ і тарифів/цін, зазначених в Додатку 2цього ДОГОВОРУ, а також інформаційних стендах, куточку споживача, меню та прайсах, на офіційному веб-сайті ГОТЕЛЮ.
4.3. Тарифи/ціни на кожну окрему послугу та їх перелік встановлюються та зміються за одноособовим рішенням РЕСТОРАНУ (ГОТЕЛЮ), за винятком тих, щодо яких здійснюється державне регулювання цін та тарифів.
4.4. Ціна ДОГОВОРУ (вартість наданих послуг) визначається індивідуально шляхом додавання цін всіх обраних КОРИСТУВАЧЕМ послуг.
4.5. Ціни на послуги харчування (ресторанні послуги) зазначаються в національній валюті України – гривні.
4.6. Оплата заброньованих або зарезервованих посадкових місць або наданих послуг здійснюється в національній валюті України – гривні, на умовах та в строки, визначені цим ДОГОВОРОМ, шляхом перерахунку на розрахунковий рахунок РЕСТОРАНУ (ГОТЕЛЯ), або внесенням готівки в касу
РЕСТОРАНУ (ГОТЕЛЯ), або із застосуванням платіжних карток, згідно з Положенням про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, Закону України «Про платіжні послуги» та іншими законами України та прийнятими на їх основі нормативно-правовими актами.
4.7. При проведенні оплати вартості послуг ресторанного обслуговування шляхом перерахунку на розрахунковий рахунок РЕСТОРАНУ (ГОТЕЛЯ) або за допомогою платіжної картки, з особи, що проводить оплату можливе стягнення комісії за відповідний перерахунок.
4.8. Право на отримання послуг РЕСТОРАНУ надається після здійснення повної вартості відповідних послуг. РЕСТОРАН має право надавати послуги ресторанного обслуговування, в тому числі додаткові, без здійснення передплати.
4.9. В разі надання РЕСТОРАНОМ послуг з наступною оплатою та/або з безпосереднім розрахунком КОРИСТУВАЧ зобов’язаний оплатити вартість наданих послуг відповідно до виставленого рахунку.
4.10. Попередня оплата за ненадані послуги повертається в розмірі 100% за умови дотримання ЗАМОВНИКОМ та/або СПОЖИВАЧЕМ порядку бронювання та анулювання бронювання, зазначеного в Правилах надання послуг ресторанного обслуговування, а також на розсуд РЕСТОРАНУ.
5. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ ТА ПОЛІТИКА КОНФЕДЕНЦІЙНОСТІ
5.1. Політика конфіденційності – правила, якими регламентується збір, обробка, використання і захист персональних даних, що можуть бути запитані та/або отримані при використанні веб-сайту ГОТЕЛЯ (спільний веб-сайт із РЕСТОРАНОМ), під час бронювання, резервування апартаментів, поселенні та
отриманні основних та додаткових послуг, тощо, тобто ведення господарської діяльності РЕСТОРАНОМ (ГОТЕЛЕМ). Персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну або юридичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. РЕСТОРАН з відповідальністю ставиться до конфіденційної (персональної) інформації будь-яких осіб, які використовують інформацію, розміщену на веб-сайті ГОТЕЛЮ, а також користуються або мають намір скористатися послугами РЕСТОРАНУ (ГОТЕЛЮ), тому РЕСТОРАН прагне захищати конфіденційність персональних даних, тим самим створюючи і
забезпечуючи максимально комфортні умови для спільної співпраці.5.2. КОРИСТУВАЧ може відмовитись надати свої персональні дані РЕСТОРАНУ (ГОТЕЛЮ).
5.3. Особисті дані можуть бути автоматично зібрані та оброблені при використанні веб-сайту (наприклад через cookie-файли). Така інформація, може включати: інформацію, за допомогою якої можна ідентифікувати
КОРИСТУВАЧА (особисті дані), зокрема, прізвище, ім’я та по батькові, дата народження, стать, громадянство, номер мобільного телефону, поштова адреса та адреса електронної пошти; дані документів, що засвідчують особу (наприклад, номер та серія паспорта, строк його дії); дані платіжних карток (номер платіжної картки, термін її дії, CVC/CVV-код та ім’я власника платіжної картки). РЕСТОРАН (ГОТЕЛЬ) може зберігати дані платіжних карток для подальшого використання, проте, РЕСТОРАН (ГОТЕЛЬ) не зберігає CVC/CVV код платіжної картки; автоматично зібрані дані; системні файли (IP-адреса, тип оглядача, посилання / вихід сторінки та URL-адреси, кількість кліків та взаємодії з веб-сайтом, ім’я домену, цільові сторінки / вміст, переглянуті сторінки / вміст, ідентифікатор пристрою та місцезнаходження); інформація з профілю (налаштування, інформація з історії пошуку, інформація з історії бронювання та
іншої інформації) та інші автоматично зібрані дані; іншу інформацію, яку КОРИСТУВАЧ надає добровільно особисто, його представниками, третіми особами, отриману із загальнодоступних джерел.
5.4. Акцепт публічної оферти підтверджує безумовне, повне та без будьяких змін прийняття КОРИСТУВАЧЕМ політики конфіденційності РЕСТОРАНУ; ознайомлення з наміром РЕСТОРАНУ збирати персональні дані
КОРИСТУВАЧА та їх обробка з метою провадження РЕСТОРАНОМ господарської діяльності відповідно до чинного законодавства України, виконання умов ДОГОВОРУ, реалізації та захисту прав СТОРІН за
ДОГОВОРОМ; надання згоди на збір та обробку усіх наданих КОРИСТУВАЧЕМ персональних даних з метою, вказаною у ДОГОВОРІ, використання в комерційних цілях, в тому числі отримання інформації про
замовлення та обробки інформації про нього, надсилання телекомунікаційними засобами зв’язку (електронною поштою, мобільним зв’язком, поштою) рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про акції або будь-якої іншої інформації про діяльність РЕСТОРАНУ; надання згоди на обробку та транскордонну передачу персональних даних КОРИСТУВАЧІВ, якщо цього вимагають умови надання послуг; надання згоди на передачу персональних даних третім особам з метою виконання послуг; надання згоди на збір та
зберігання персональних даних КОРИСТУВАЧА без обмеження терміну дії, до тих пір поки КОРИСТУВАЧ не звернетеся з вимогою або побажанням щодо припинення обробки своїх персональних даних та/або їх знищення, або до моменту припинення відносин за ініціативи РЕСТОРАНУ, інших підстав
відповідно до вимог законодавства; надання згоди на аудіо-запис та/або запис телефонних розмов КОРИСТУВАЧА з РЕСТОРАНОМ, фото- та/або відеозйомку в приміщеннях закладів громадського харчування на території ГОТЕЛЯ, запис на електронний носій та використання РЕСТОРАНОМ таких записів та/або
зйомок, у тому числі як доказів. Для цілей політики конфіденційності термін
«РЕСТОРАН» включає в себе також його афілійованих осіб чи компаній групи,а також представників, керівників, агентів, співробітників чи партнерів, які можуть отримати доступ до персональних даних КОРИСТУВАЧА.
5.5. У випадку небажання отримувати інформацію про діяльність
РЕСТОРАНУ, КОРИСТУВАЧ має право звернутися до РЕСТОРАНУ (ГОТЕЛЮ),
написавши заяву про відмову від отримання рекламних матеріалів та надіславши
її на поштову або електронну адресу РЕСТОРАНУ (ГОТЕЛЮ).
6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
6.1. У випадку невиконання або неналежного виконання СТОРОНАМИ своїх зобов’язань згідно з умовами ДОГОВОРУ, СТОРОНИ несуть відповідальність, передбачену цим ДОГОВОРОМ та чинним законодавством
України.
6.2. РЕСТОРАН не несе відповідальність за заподіяну ЗАМОВНИКУ та/або СПОЖИВАЧУ та/або ГОСТЮ шкоду внаслідок неналежного використання отриманих ним послуг.
6.3. РЕСТОРАН не несе відповідальності за отримання ЗАМОВНИКОМ та/або СПОЖИВАЧЕМ та/або ГОСТЕМ недостовірної та/або застарілої інформації, в тому числі щодо умов надання, переліку та вартості послуг, через будь-які збої у роботі веб-сайту ГОТЕЛЯ чи комунікаційних мереж, а також за проблеми, пов’язані з неправильним функціонуванням чи використанням неоптимізованих версій веб-переглядачів.
6.4. Згідно з ст. 218 Господарського кодексу України та ст. 617 Цивільного кодексу України СТОРОНИ звільняються від відповідальності за порушення зобов’язання за цим ДОГОВОРОМ, якщо вони доведуть, що це порушення сталося внаслідок випадку або непереборної сили (форс-мажорних обставин в розумінні ст. 14 Закону України «Про торгово-промислові палати України») тобто надзвичайних і невідворотних обставин, що підлягає доведенню СТОРОНОЮ, яка посилається на такі обставини.
7. ІНШІ УМОВИ
7.1. Кожна СТОРОНА гарантує іншій СТОРОНІ, що цей ДОГОВІР відповідає її дійсним намірам і не носить характеру фіктивного та удаваного правочину, на вигідних для неї умовах, договір укладається без застосування обману чи приховування фактів, які мають істотне значення; розуміє значення,
умови ДОГОВОРУ, його природу і правові наслідки, бажає настання саме тих правових наслідків, що створюються даним ДОГОВОРОМ, а також що володіє необхідною дієздатністю, правами і повноваженнями, необхідними і достатніми для укладання і виконання цього Договору.
7.2. ДОГОВІР може бути змінений або розірваний на вимогу СТОРОНИ, яка приєдналася, якщо вона позбавляється прав, які звичайно мала, а також якщо ДОГОВІР виключає чи обмежує відповідальність другої СТОРОНИ за порушення зобов’язання або містить інші умови, явно обтяжливі для СТОРОНИ,
яка приєдналася. СТОРОНА, яка приєдналася, має довести, що вона, виходячи зі своїх інтересів, не прийняла б цих умов за наявності у неї можливості брати участь у визначенні умов ДОГОВОРУ.
7.3. РЕСТОРАН підтверджує, що є платником податку на прибуток на
загальних підставах.
7.4. КОРИСТУВАЧ несе відповідальність за достовірність вказаної
інформації при бронюванні.
7.5. ДОГОВІР є безстроковим та діє до моменту остаточного його виконання СТОРОНАМИ або до його припинення будь-якою зі СТОРІН у порядку, встановленому цим ДОГОВОРОМ або чинним законодавством.
7.6. СТОРОНИ підтверджують, що втрата чинності та/або визнання недійсності будь-якого пункту (умови) ДОГОВОРУ, в тому числі у зв’язку з невідповідності законодавству, не тягне за собою втрату чинності та/або
визнання недійсності інших положень ДОГОВОРУ або ДОГОВОРУ в цілому.
7.7. На відносини СТОРІН, що неврегульовані ДОГОВОРОМ, поширюються норми чинного законодавства України.
7.8. Усі спори, які можуть виникнути з даного ДОГОВОРУ, вирішуються шляхом переговорів між СТОРОНАМИ, а у разі неможливості вирішення спорів шляхом переговорів - у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.
8. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
Товариство з обмеженою відповідальністю «АПАРТЕЛЬ МЕНЕДЖМЕНТ»
Адреса: 82391, Львівська область, Дрогобицький район, вулиця
Котляревського, будинок 88.
тел.0674500106
skhidnytsya@apartel.ua
ЄДРПОУ 45466446
ІПН 454664413086
IBAN UA213003350000000260092189620 в АТ «Райффайзен Банк»
IBAN UA073052990000026007031030625 в АТ «Приватбанк»
Платник податку на прибуток та податку на додану вартість